dinsdag, april 26, 2011

Regalskeppet Vasa. Jawel, het beroemde schip dat meteen op de eerste reis als zonk, voor de deur zullen we maar zeggen. Dat was gebouwd voor Gustav II. Leuk onderwerp voor discussie tussen Nederlanders en Zweden aan wie het nu lag dat het schip zonk. Hierbij een schilderij (naam komt nog)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten